Tuesday, January 25, 2011

Welcome to PMO FC's blog

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulilah, setelah masuknye tahun baru 2011 ni bermakna sume nye nak baru lah kan, so dalam kelab ni pon mesti nk pembaharuan kan? 

Jadi selepas AGM  aritu...ade org tak tau ape AGM ke? AGM = Annual General Meeting atau bahasa melayu nye Mesyuarat Agung Tahunan laa...hehe paham dah? ok aku sambung...

AGM aritu bnyk membincangkan hal² yang berbangkit sejak dua menjak kelab ini ditubuhkan. Meeting itu telah dipengerusikan oleh pengerus PMO FC sendiri iaitu tak lain dah tak bukan Bang Mat kite lah...

ok...perkara yang paling serius untuk diambil tahu oleh semua ahli ialah ...... maaf terlalu public tuk tulis kt sini..hehe..sape nak tau leh berkunjung ke laman sosial facebook dan masuk ke dlm group yang telah di create atas nama "Kelab Bolasepak PMO"....tanye sgt la kt situ...sape soh ko tak datang meeting kan,, kan dah tak tau ape jadi... :)

ok...perkara yang di usulkan oleh Penyelaras baru kite Encik Sob selaku pemain pertahanan tengah PMO FC ialah untuk mewujudkan satu laman atau satu blog untuk memudahkan semua ahli dan peminat PMO FC untuk mendapatkan info dengan mudah...bak kate Penolong Pengurus kite En.Akai, "zaman skang sume hujung jari dah..." tu kate die lah...tp mmg btol pon...sume pon bleh access dgn mudah untuk mendapatkan info terkini melalui blog khas ni.

Jadi...inilah blog kite..inilah blog PMO FC yang dicadangkan tu...setiap penambahbaikan akan dilaku kan dari semasa ke semasa. insyaAllah...aku akan terangkan sedikit ape yang korang kene amik tau kt blog ni :

  • tempat korang bace ni adalah tempat setiap posting yang diwujudkan...klu paling atas tu adalah posting yang terkini la tuh k...
  • korang tgk kanan...aku ade listkan beberape perlawanan yang akan berlangsung...jadi ade mase la korang nk ready fitness memasing..xde la asek krem je manjang..
  • bhgn arkib tu pulak...memudahkan korang tuk membace posting yang lain tp buat mase skang ni sket je la posting nye :)
  • dan akhir sekali...keep update la ngn blog ni...sebab dgn ade nye blog ni pon..ikatan persaudaraan kite pon makin erat...btol tak?
sekian...aku ni membantu penyelaras jek....sape aku? biarlah rahsia...wakakak..chill
GOOD LUCK for 2011 season!







No comments:

Post a Comment

test