Friday, February 18, 2011

PMO FC vs JAWHAR FC


Assalamualaikum..

TAHNIAH Mungkin ini adalah kata-kata terbaik yang dapat diucapkan oleh setiap pemain PMO FC kepada diri sendiri dan seluruh pasukan dalam meraikan kejayaan PMO FC menewaskan JAWHAR FC. Hujan yang turun sebelum perlawanan bermula bagaikan memberi satu semangat yang luar biasa, semangat yang amat dituntut oleh pengurus pasukan PMO FC sendiri. Hujan petang 17 Feb 2011 telah menceritakan segalanya, bagaimana kekuatan PMO FC yang selama ini terselindung disebalik tembok yang memisahkan Tasik Putrajaya dan Bangunan Perdana Putra telah dirobohkan dengan semangat berpasukan PMO FC.

PMO FC menerima kunjungan JAWHAR FC di padang Uniten A, Bangi. Dengan jaringan 3 gol dalam separuh masa pertama telah menggambarkan terlukanya PMO FC setelah gagal mendapat keputusan yang memuaskan dalam perlawanan yang terdahulu.

Keceriaan setiap pemain diteruskan lagi pada separuh masa kedua dimana setiap pemain memanfaatkan setiap peluang yang terhidang dan dapat menghasilkan tambahan 3 gol tanpa balas diseparuh masa kedua. Dengan jaringan 3 gol setiap separuh masa membolehkan PMO FC pulang bergaya dengan keputusan penuh PMO FC menewaskan JAWHAR FC 6 gol tanpa balas. Harapan setiap pemain dan pengurusan pasukan PMO FC agar kejayaan ini dapat diteruskan dimasa akan datang.

Sekian.




1 comment:

test