Wednesday, March 16, 2011

PMO FC vs TPM FC

Assalamualaikum..

PMO FC kembali mengatur perlawanan persahabatan, walaupun baru tiba dari Pulau Pinang dua hari yang lepas. Keadaan sedemikian sama sekali tidak menghalang PMO FC memberikan komitmen yang terbaik. Perlawanan persahabatan ini telah diadakan pada 15 Mac 2011 (selasa), dimana pasukan adik kepada PMO FC menjadi lawan seterusnya. Pasukan Bola Sepak Pejabat Timbalan Perdana Menteri (TPM FC) menanti kunjungan PMO FC di Padang Bola Sepak UNITEN (A), Bangi.

Tanpa kehadiran pengurus pasukan PMO FC pada perlawanan ini sedikit merubah posisi pemain, dimana sebahagian pemain diminta bermain di posisi baru. Keadaan ini menyebabkan permainan agak perlahan diawalnya dengan setiap pemain mula menyesuaikan diri dengan posisi baru. Namun PMO FC tidak menunggu lama apabila berjaya menghasilkan gol melalui satu serangan yang menarik. Berakhir separuh masa pertama dengan PMO FC mendahului dengan jaringan 3-0.

Kekuatan dan semangat PMO FC kembali memuncak pada separuh masa kedua dengan manambah lagi 4 jaringan. Kedudukan kini sudah berubah dengan PMO FC memperolehi 7 gol berbanding pasukan TPM FC yang masih lagi buntu mencari jaringan. Minit terakhir perlawanan menyaksikan gol yang nantikan oleh TPM FC menjelma namun sudah terlambat buat mereka bagi merapatkan kedudukan. Tiupan wisel terakhir menandakan PMO FC Berjaya mengatasi TPM FC dengan jaringan 7-1.

Sekian.. 

No comments:

Post a Comment

test